Sabtu, 28 Mei 2011

"Saya adalah BLOGGER COMEL"


SAYA BLOGGER GURL COMEL

Assalamualaikum, salam sejahtera, salam persahabatan
Saya adalah blogger COMEL? Mungkin hehe

Buat semua yg sudi ke ‘kalau ingin belajarlah’ THANKS yea
Kunjungan anda amat dihargai
Bak pepatah tak kenal maka tak cinta

COMEL , SAYA SUKA perkataan ini
Cuba anda cakap perkataan ini kat sapa2, mesti depa tersipu-sipu,hehe
Yalah perasan comel..
Comel ada pada semua
Terpulang pada siapa dan apa yg dilihatnya.

Kucing yg comel, muka yg comel, kereta yg comel
Macam2 lg lah yang boleh di dikaitkan dengan comel

Comel, comel, comel
Saya comel, anda lagi comel:P
Tq pada my word my thinkin’, MO, and Maira Queen sebab anda-anda ini saya di sini:-)
Kalau ingin comel, joinlah;P

2 ulasan:

  1. ehh mmg comei.. ehehe

    Nadh nak kongsi cerita 100 Letters of LOVE
    . baru ciap ja ni. rajin kalau komen ya. Nadh baru belajar buat cerita ni.. :) Mungkin dengan teguran sahabat semua dapat improve skill menulis Nadh. Maceh ya. :)

    BalasPadam