Jumaat, 27 Mei 2011

DIARI lubuk HATI

Assalamualikum wbt
how are you today? now? hope our iman still have and semakin terus meningkat, terus pdNYA.

Aku baik2 saje until now. But sometimes not really lar.
This is last day aku ada di uni utara, insyaallah tomorrow go to Mallacca.

now dah habis sem 6-insyaallah 7 sept 2011 masuk semula ke uni utara tercinta
perasaan aku:
  1. suka: dah habis exam, tak perlu menggumpulkan tenaga utk membaca buku (nampak sgt malas ni, belajar utk exam eh?)
  2. takut: nak terima result exam t (walaupun dapat rasa apa yg aku akan dapat t, tapi still nak berharap)
  3. sedih: bila kenang2 balik apa yg aku dah buat sepanjang sem 6 ni ( t aku ceritakan eh)
  4. semangat: semangat nak buat benda2 yg aku nak buat (berangan nak buat buku, konsepnya motivasi lar)
now aku tinggal sorang2 saje, masih ada orang kat sini tp dorang semua ada hal masing2.
So, alone again.

Aku nak kongsi dgn korang semua lagu anuar zain (aku xda la minat giler dgn cik abg ni, 
tp aku suka suara n lagu2 dia)
utk kali ini, aku nak kongsi lirik lagu "sedetik lebih"
jom 

"sedetik lebih"
Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu.

Macam mana suka ke?? Aku suka.Hope korang pun .hehe
Aku pun tak tau nak story apa, macam mana nak cerita.
susah! Aku cerita nanti eh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan