Sabtu, 13 Oktober 2012

UJIAN itu untuk aku

Assalamualaikum wbt


"Allah uji saya dengan ujian itu untuk buat saya sedar ada silap dan dosa saya yang perlu saya perbetulkan."

Alhamdulillah, cik masih lagi bernyawa..terima kasih Ya ALLAH ;)
Bila datangnya kesakitan, kesedihan, kerunsingan..dan baru cik sedar…cik buat salah lagi..cik cari sesuatu utk tenangkan hati…utk pujuk diri sendiri.
Hanya ALLAH yg tahu rasa hati cik, sebab cik tak suka nak kongsi dgn org..lagi-lagi bila cik down..
Dan setiap kali terjatuh, ALLAH lah yg ada dgn cik ;)
Sedar, Ingatkan ALLAH..sure sejuklah hati ni..
Cik kena hadapi, nikmati kesedihan, kesusahan ni..cik mesti kuat..tak boleh nak lari lari lagi…



Ya ALLAH, ajarkan aku menikmati rasa ini..KAU yg member, Hanya KAU yg tahu..
Ajarkan aku Ya ALLAH, ajarkan aku utk kuat menghadapi rasa ini..
Terima kasih Ya ALLAH..terima kasih ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan