Ahad, 24 Jun 2012

MENITI DETIK KE 30




Assalamualaikum wbt..salam sejahtera buat semua pembaca blog saya...:-)
Malam ni, saya nak rasa gembira sebab saya dah penat bermuram durja.saya pilih to be happy..
Ok, sekian lama saya tinggalkan page ni tanpa kata-kata dari hati saya. kini tibalah masa saya menyambung kembali madah-madah kata itu.
Saya rasa hepi sebab dah berkira-kira, tinggal 30 hari lagi nak masuk ofis, nak naik bas. Nak buat rutin yg sama saya buat selama 5 bulan ni..tapi actually dalam hati kecil ni, masih ada kerinduan nak tinggalkan tempat ni.

Saya jumpa tips ni kt fb tadi:
As salamu'alaikum shbt. Moga pagi Jumaat membawa keberkatan. Berdasarkan apa yg guru2 saya pesan, saya nak rumuskan kaedah terbaik nak BALAS DENDAM: 1. Maafkan dia, 2. Doakan, 3. Sedekah fatehah kpdnya, 4. Sentiasa ceria depan dia, 5. Usha kuat agar lebih hebat drp dia, 6. Beri dia hadiah, 7. Sebarkan perkara baik ttg dia, 8. Bela dia jika org kutuk dia, 9. Buat baik kpd anak2 & ahli keluarganya, 10. Pesan kpd anak2 kita utk buat baik kpd keluarganya. Insya Allah dia akan INSAF atau dia JADI GILA!!! Cubalah... Wassalam.
*dfk
Jom cuba muhajadah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan